Urząd Miejski

tel (0-17) 788 19 00
gim4@miasto.mielec.pl
gim4@ptc.pl
Jak do nas trafić (kliknij)

Goście

Odwiedza nas 20 gości oraz 0 użytkowników.

plik

brak użytkowników

Twoje IP:3.141.21.115

Cytaty

Tylko w miłości kompletne zero może być dla kogoś wszystkim.

Zdalne nauczanie

Projekt EFS

Przydatne linki

Translate

EnglishFrenchGermanItalianPortugueseRussianSpanish

Misja Gimnazjum nr 4 w Mielcu:
"Prawdziwie wielki jest ten człowiek, który chce się czegoś nauczyć"
Jan Paweł II

W dniach 24-31 maja grupa 45 uczniów naszej szkoły, brała udział w wyjeździe do Chorwacji oraz Bośni i Hercegowiny. Zapraszamy do przeczytania kilku relacji oraz oglądnięcia zdjęć z tego wyjazdu.

Jestem bardzo wdzięczna naszym nauczycielkom, które dały nam możliwość zobaczenia kawałka świata. Wyjazd nie byłby możliwy gdyby nie ogromne zaangażowanie naszej wychowawczyni - Pani Małgorzaty Pazdro. Jestem równie wdzięczna Pani Małgorzacie Siry, Pani Katarzynie Misiak i Pani Marcelinie Mosior-Świć, za opiekę i zaufanie jakimi obdarzyły nas podczas wycieczki. Widoki jakie widzieliśmy zapierały dech, a historia miejscowości, które odwiedziliśmy wzbogaciła naszą wiedzę o kilka dodatkowych faktów. Była to naprawdę świetna okazja na zapoznanie się ze światem bałkańskiej przyrody, poznaniem tamtejszej kultury i smaków. Wycieczka na zawsze pozostanie mi w pamięci, była wspaniałym aktem kończącym naszą gimnazjalną edukację. Sentyment do Chorwacji jak i do Bośni i Hercegowiny pozostanie mi na zawsze. Z całego serca dziękuję!
Aleksandra Cwanek 3d

Wycieczka do Chorwacji była jednym z moich największych marzeń. Wielu moich znajomych z rodziny tam było i zawsze powtarzali, że to "bajecznie piękne miejsce na ziemi". Najbardziej zauroczyły mnie turkusowe Jeziora Plitwickie. Kaskady, siklawy i małe progi przez które przelewała się ciągle woda robią kolosalne wrażenie. Dodatkowo bujna roślinność wokół sprawia wrażenie, jakby się było w ogrodzie botanicznym. Kolory są wszechobecne. Jest tu cała paleta od zieleni, niebieskiego po granat. Chciałoby się przenieść ten klimat ze sobą do domu. Wodospady to największa dla mnie atrakcja Chorwacji po Dubrowniku. Tam zachwyciłam się urokiem Perły Adriatyku. Mury obronne i widoki rozpościerające się z nich na okolice nie na darmo zostały wpisane na listę UNESCO. Do tej pory urzeczona byłam wyjazdem do Włoch i jeziorem Lago Di Garda, ale widoki i pobyt w Chorwacji nie dorównują tym włoskim klimatom. Dziękuję za cudowną przygodę na zakończenie szkoły i wspaniałą wycieczkę, zresztą, świetnie przygotowaną z bogatym programem i mnóstwem atrakcji. Mam nadzieję, że wrócę tam kiedyś z rodziną i będę mogła im opowiedzieć na miejscu co już widziałam i wiem o Chorwackich skarbach!
Anna Batog kl. 8A

Dnia 24.05 wyjechaliśmy na wycieczkę szkolną Chorwacja - Bośnia i Hercegowina. Zbiórka odbyła się pod szkołą w piątek o godzinie 18.30. Na miejscu dołączyła do nas pani Agata - nasza pilotka. O 18.45 zaczęła się nasza podróż autokarem. Nim zameldowaliśmy się w hotelu, zwiedziliśmy Park Narodowy Jezior Plitwickich. Po krótkim spacerze ścieżkami tego parku odbyliśmy krótki rejs, na jednym z tych jezior. Dojazd z Plitwic na pierwsze planowane miejsce pobytu trwał około 4 godziny i minął bezpiecznie i komfortowo dla każdego z uczestników wycieczki. Hotel, w którym mieliśmy spędzić kolejne 2 noce był naprawdę zdumiewający. Pierwszego dnia, wieczorem, w ramach odpoczynku wybraliśmy się wspólnie grupą na spacer po kamienistej plaży, która znajdowała się zaraz przy naszym hotelu. Wszyscy robili mnóstwo zdjęć tego niesamowitego widoku. Po dwóch nocach wyruszyliśmy do naszego drugiego hotelu w Bośni i Hercegowinie, w którym mieliśmy spędzić 3 kolejne noce. Ten hotel również nie miał sobie nic do zarzucenia, wręcz na odwrót, był cudowny. Mimo, że każdemu uczestnikowi wycieczki doskwierał brak internetu, cieszyliśmy się, że byliśmy wspólnie ze sobą w tak pięknym i malowniczym kraju! Hotel Zenit był naprawdę ogromny. Często mieliśmy problemy, by się w nim odnaleźć. Po pokonaniu wielu schodków, znaleźliśmy się na promenadzie, która ciągnęła się wzdłuż plaży. Podczas wyjazdu zwiedziliśmy Szybenik, Split, Trogir, Mostar, Dubrownik oraz wodospady Kravica. Każde z tych miejsc było przepiękne i jakże fascynujące. Jesteśmy wdzięczni naszym nauczycielkom bez których ta wycieczka by się nie odbyła, za zorganizowanie nam tylu atrakcji i przede wszystkim za możliwość poznania i zobaczenia tak cudownego kawałka świata .